ایستگاه کاری (کیس رندرینگ) HP Workstation Z800

سیستم‌های کامپیوتری آماده، با مشخصات استاندارد عرضه می‌شوند تا توانایی پاسخ‌گویی به نیازها و خواسته‌های طیف گسترده‌ای از کاربران و خصوصا شرکت ها  و سازمانهای عمومی نظیر بانک‌ها و ادارات دولتی را داشته باشند. ولی سیستم هایی وجود دارد که برای کارایی بالاتر و کاربری حرفه ای تر تولید می شود. یکی از این سیستم های بسیار قدرتمند مدل HP Z800 Workstation می باشد.


ایستگاه کاری یا کامپیوترهای ورک استیشن شرکت اچ پی دارای دو اندازه مختلف هستند، استاندارد (Mini Tower) و نوع باریک (Small Form Factor). یکی از همین کیس های اچ پی HP Z820 Workstation است که کمپانی HP با توجه به استقبال از مدل قبلی یعنی HP Z800 Workstation و در راستای افزایش تنوع سبد محصول خریداران، اقدام به عرضه سری جدید این کامپیوترها نموده است.
ایستگاه کاری بسیار قدرتمند و هوشمند، با بهره گیری از پردازنده های خانواده  Xeon از شرکت Intel و Sandy Bridge EP است که در این سیستم حرفه ای پردازنده‌ قدرتمند بنام Intel Xeon Processor E5-2667 & E5 2690 بر روی سیستم موجود است.


چیپست Intel C602 که یکی از گزینه های حرفه ای برای متخصصین است و همچنین این کامپیوتر با بهره مندی از کارت گرافیک های قدرتمند و مهندسی سری Quadro مدل 4000 از کمپانی Nvidia با قدرت هر چه تمام تر، محاسبات گرافیکی و مهندسی شما را پاسخ خواهد داد، اجرای راحت نرم افزارهای سه بعدی سازی و مهندسی مانند CAD ، Maya، ۳D MAX و … از قابلیت های پردازشی این دستگاه است.
برای کاربران نیازمند به کارت گرافیکی پیشرفته امکان نصب کارت های گرافیکی AMD FirePro و Nvidia Quadro نیز وجود دارد و میتوانند برای کارهای گرافیکی از گرافیک از درگاه PCIe برای نصب کارت گرافیک قدرتمند خود استفاده کنند.
ناگفته نماند که سیستم ورک استیشن HP Z820 Workstation قابلیت پشتیبانی حافظه رم از ۶۴GB تا ۵۱۲GB با ویژگی های متفاوت از نوع DDR3 ECC را دارد.
بنابراین شما می‌توانید به سلیقه و بسته به نیاز خود میزان حافظه رم و هارد دیسک  این سیستم را تعیین نمایید.


مشخصات کلی ایستگاه کاری (کیس رندرینگ) HP Workstation Z820 :

برند : HP
مدل : HP Z820 Workstation
کاربری : صنعتی – ایستگاه کاری – رندرینگ و گرافیک
پردازنده اول : Intel Xeon Processor E5 2690 – E5 2667
پردازنده دوم : Intel Xeon Processor E5 2690 – E5 2667
تعداد هسته : 18Cores – 12Cores
تعداد رشته : 32Thread – 24Thread
حافظه کش : 40MB – 30MB
حافظه رم :  32GB DDR3 ECC
هارد درایو :  1TB HDD
کارت گرافیک : NVIDIA Quadro 4000 2GB DDR5